Widok

w temacie

Byłam klientka salonu na Starowiejskiej, w ciągu kilku miesięcy trzy razy fryzjerki, które mnie strzygły "znikały" i nikt nie wiedział co się z nimi stało. Umawiając się informowano mnie że dana fryzjerka już nie pracuje i polecano inna, po kolejnej takiej informacji zmieniłam salon. Teraz czytając poprzednie opinie domyślam się o co tam chodziło... właścicielka zapomniała że w salonie fryzjerskim na pierwszym miejscu jest utalentowany fryzjer później cała reszta, proponuje zacząć od podstaw.
Moja ocena
obsługa: 4
 
jakość usług: 4
 
kreatywność: 5
 
klimat i wystrój: 6
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
4.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 7
Szanowna Pani Anno,
dziękujemy za informacje. W każdym biznesie panuje rotacja personelu. Ponad połowa naszej załogi to pracownicy z dziesięcioletnim stażem, wiele z nich pracuje od początku istnienia firmy, czyli od 14 lat.
Czy lojalność personelu, który nie chce odesłać Klienta do innego salonu, uważa Pani za błąd?
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 5
do góry