Widok

wypadanie szyjki macicy

jestem po 2gim porodzie, lekarz stwierdził u mnie obniżenie tylnej ściany pochwy ( co wyczulam podczas mycia) czytałam że naprawia się tą dolegliwość operacyjnie choć mój lekarz stwierdził że u mnie operacja jeszcze nie jest potrzebna ale równocześnie zakazał mi się forsować... Czy któraś z was miała podobną przypadłość???
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
może jednak ktoś chociaż słyszał o podobnym przypadku... nie wiem co robić czy czekać i obserwować czy szukać innego lekarza który jednak zaleci operacje albo przynajmniej stwierdzi że nie muszę się wcale tak oszczędzać...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Oszczędzać się warto zawsze. Ale o jakim oszczędzaniu mówił lekarz, jakiego rodzaju? Skonsultuj się z innymi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie dźwigać nie ćwiczyć nie skakać nie forsować się....może przesadzam ale przy dwójce dzieciaków i pracy w połowie fizycznej to raczej jak na mój gust spore ograniczenia...i raczej nie jestem w stanie ich przestrzegać, czy to możliwe żeby uzyskać pomoc dolegliwość musi być na tyle uciążliwa aż zacznę sikać w majtki, bo konsekwencją obniżania się tych narządów jest min nietrzymanie moczu...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
To dziwne, bo przecież są kobiety, które nie mają w ogóle narządów rodnych i nie popuszczają moczu. Skonsultuj chorobę z innymi lekarzami.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bo im nic nie naciska na pęcherz.
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0