Widok

żenada to za mało

Wraz z koleżanką robiłam badania laboratoryjna a wynik przeszedł moje najśmielsze oczekiwania Ja dostałam wyniki z nazwiskiem mojej koleżanki ona natomiast z moim adresem i peselem Pani w rejestracji stwierdziła iż taki błąd nigdy nie powinien się zdarzyć i zaproponowała nam powtórne badania i o dziwo następne wyniki były identyczne Oczywiście nikt nie jest winny a najwyrazniej w polmedzie to norma zresztą kto by się przejmował przecież to chodzi tylko o zdrowie pacjenta W dniu dzisiejszym rozmawiałam z panią kierownik lecz ta pani tez nie widzi problemu Kto by się przejmował takimi drobiazgami ważne że pensja jest na czas Jakie z tego wnioski? Zamiast wiecznie strajkować i żądać podwyżek płac proponuję wziąć się uczciwie do roboty A może najwyższy czas w polmedzie na startowej zmienić personel
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość usług: -
 
czas oczekiwania: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Infolinia umawia wizyty w następujący sposób: najbliższy termin placówka POLMED, termin w placówce współpracującej za 2-3 tygodnie(mimo wolnych terminów wcześniejszych) - bo taka jest procedura. Jeśli pacjent wybiera placówkę współpracującą, konsultanci infolinii specjalnie umawiają terminy późniejsze o np tydzień co można zweryfikować dzwoniąc samemu do placówki współpracującej. Jednym słowem jak nie pójdziesz na wizytę tam gdzie życzy sobie infolinia POLMED to dostaniesz taki termin żeby odechciało Ci się czekać.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry