Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Koszykówka Witam szukam jakieś drużyny koszykówki lub piłki nożnej do której można sie...
niko12291992
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 28 maja 2013

Koszykówka w Gdańsku Witam. Szukam amatorów koszykówki chętnych do gry na sali w Gdańsku. Jeśli...
~Meyz
23

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 28 sierpnia 2012

Bosko do koszykówki Gdynia!!! Witam w związku z tym iż zrobiło się już ciepło i smiało można pograc na...
~ppp
6

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 16 maja 2012

Koszykówka w ZSSO w Gdyni Potrzebne 2 lub 3 osoby do gry w Szkole Sportowej w Gdyni, duża sala. Powoli...
~Rambo
12

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 20 lutego 2013

Drużyna na turniej Szukam dwóch osób na turniej i pewnie i na treningi później :) Turniej to...
~Rafał
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 11 maja 2013

koszykowka kobiet chelm Mam 20 lat i chetnie pogram amatorsko w koszykowke na boisku przy podstawowce...
~agnieszka
7

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 6 maja 2013

Boisko Gdzie na morenie( okolica mysliwskiej) mozna pograc w kosza ? Z gory dzieki...
~Bartek
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 29 kwietnia 2013

Chętni do gry w turnieju 3x3 !! Siema ! Szukam 2 osób chętnych do gry w tym turnieju:...
jjordan
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 7 maja 2013

Jak kosz to gdzie? Siemka :). Z racji tej, że idzie wiosna, to mam zamiar pochodzić na orlik i...
jjordan
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 16 kwietnia 2013

Koszykówka Sopot Witam wszystkich, razem z ekipą kilku znajomych koszykarzy amatorów ( wiek...
~Aurem
8

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 25 września 2012

Gdzie wynająć sensowną salę do kosza Wiecie gdzie można wynająć w miarę sensowną salę do kosza Gdańsk/Sopot. Gramy...
~MK
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 22 lutego 2013

Koszykówka Gdynia Witam, chętnie dołączę.....wiek 30l...poziom amatorski....znajdzie się...
~luk
2

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 10 lutego 2013

Streetball kto chce grać?? Poszukuje dwóch graczy najlepiej po 30-tce. Stała ekipa na wszystkie turnieje...
~Piriquito
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 25 grudnia 2012

Gdzie można pograć? Witajcie! Mieszkam od kilku miesięcy w GDN, w dodatku sam, więc odrobinę mi...
~simon_black
4

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 28 listopada 2012

Teraz to bedzie.. I sie stalo tak jak myslalem.. Asseco zwolnilo Trenera.. Tak moim zdaniem...
slodkimisiek
2

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 16 grudnia 2012

porazka Asseco ciekawe czy po zwolnieniu trenera Hrycaniuk będzie miał mniej strat a...
~michu
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 17 grudnia 2012

nowe cheelenderki kto widział nowe cheelenderki asseco? jak wam sie podobają?
kaori17
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 10 grudnia 2012

kosz na sali Gdańsk Czy wie ktos gdzie grac w kosza na sali ?? moze jakiś klub??
~damian
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 29 października 2011

Koszykówka - ŻABIANKA? KOBIETY !!! Cześć Dziewczyny:-) Ja mam 30 lat i chętnie poganiam za piłką do kosza jak...
~KASIA 30
7

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 29 sierpnia 2012

Klub w Gdańsku Witam, poszukuję dla siebie druzyny koszykarskiej. Gram amatorsko stąd prośba...
~weeden92
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 12 października 2012

Aktualnie na forum: 1 użytkownik (1 gość)

Regulamin forum | Kontakt:
810

postów

183

wątków

do góry