Odpowiadasz na:

Konrad - opinia

Klienta mają w poważaniu! Żenujące zachowanie obsługi, aczkolwiek wzorce czerpie się zapewne od właściciela...który w taki a nie inny sposób traktuje klientów. amatorszczyzna!Jestem klientem od... rozwiń

Klienta mają w poważaniu! Żenujące zachowanie obsługi, aczkolwiek wzorce czerpie się zapewne od właściciela...który w taki a nie inny sposób traktuje klientów. amatorszczyzna!Jestem klientem od blisko roku, zawsze sushi i współpraca była na dobrym poziomie. Niestety wczorajszego dnia zachowali się poniżej wszelkiej krytyki. Wiedząc, że w weekend będzie dużo zamówień, złożyłem swoje już we wtorek 09.02., na zestaw na sobotę 13.02. na godzinę 14. Dzwoniąc w sobotę do restauracji dowiedziałem się, że mojego zamówienia nie ma w ogóle zapisanego...przeprosiny i propozycja na późniejsza godzinę. Zgadzam się, bo wszystko już było zaplanowane pod dzień z sushi. Moja propozycja 18:30, restauracji 20:30...jestem zniesmaczony, ale się zgadzam. 20:29 telefon, że zamówienie nie zostanie zrealizowane...fajnie, nie? Rozmowa dosyć elektryczna przez telefon, ale wszystko w granicach przyzwoitości, brak propozycji rekompensaty...nic, zero! Za to była propozycja dostawy w poniedziałek (sic!). Odmawiam dziękuję i się rozłączam. Spartolili całą, organizowaną z wyprzedzeniem imprezę. Goście głodni, jest 20:45, nie wiem skąd mam zamówić jakiekolwiek jedzenie, żeby nie przyjechało o 22:30.

zobacz wątek
3 lata temu
~Konrad

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry