Odpowiadasz na:

Zniesmaczony pacjent - opinia

Luxmed z luxem nie ma nic wspólnego. Po teleporadzie wystawiono e-receptę. "Błąd systemu" sprawił, że nie dotarła smsem. Wystawiono papierową do odbioru osobistego. Podróż w obie strony 60 km... rozwiń

Luxmed z luxem nie ma nic wspólnego. Po teleporadzie wystawiono e-receptę. "Błąd systemu" sprawił, że nie dotarła smsem. Wystawiono papierową do odbioru osobistego. Podróż w obie strony 60 km (Gdańsk - Gdynia - Gdańsk). W czasie II fali covid. Kpina z pacjenta.
Kolejna sytuacja. Wizyta abonamentowa. Skierowanie na mały zabieg chirurgiczny w ramach NFZ. W sugerowanej placówce słusznie zauważono, że lekarz wystawiający skierowanie powinien zaznaczyć by zabieg wykonano w ramach abonamentu. Dzwonię na infolinię, tłumaczę sytuację i proszę o wskazanie terminu zabiegu w ramach abonamentu. Pani sugeruje, bym sam sobie sprawdził bo ona w systemie nie widzi... Ręce mi już opadają. Może i lekarze dobrzy ale przez małe błędy i kulawy "system" proste rzeczy stają się skomplikowane. Na zasadzie: można prościej ale zróbmy trudniej.

zobacz wątek
2 lata temu
~Zniesmaczony pacjent

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry