Odpowiadasz na:

Wojtas - opinia

Sprowadzony Hyundai Tucson potrzebował aktualizacji mapy , wiec po przeczytaniu na Hyundai Polska o bezpłatnej aktualizacji umówiłem sie na te operacje . Pani ktora mnie umawiała równiez... rozwiń

Sprowadzony Hyundai Tucson potrzebował aktualizacji mapy , wiec po przeczytaniu na Hyundai Polska o bezpłatnej aktualizacji umówiłem sie na te operacje . Pani ktora mnie umawiała równiez potwierdziła ze usługa jest bezpłatna . Na miejscu okazało sie jednak ze tak ale dla swoich klientów koszt 350,00, po dłuzszej wymianie zdan chyba ktorys z kierowników zatwierdził akualizacje., pomyslałem sobie no wyszli z twrarzą . jakie było moje zdziwienie jadąc przy galerii Bałtyckiej ze moja mapa po aktualizacji w dalszym ciagu nie widzi wiaduktu przy Galerii ktory juz jest chyba z 10 lat. Na szczescie na stronie Hyundai Polska pojawiły sie bezpłatbe aktualizacje do sciagniecia i jakiez było moje zdziwienie gdy mapa z okresu wizyty w serwisie potrzebowała karty min 32 gb a w aucie była 16 gb . Wniosek sie sam nasuwa - zróbie frajerowi bezpłatna aktualizacje niech auto postoi i oddajcie . Ta mapa poprostu nie miała sie prawa zmiescic na mojej karcie . Stracony dzien urlopu , zaufanie przy 1 kontakcie i wiare ze kiedys cos sie zmieni w serwisach. ogólnie nie polecam

zobacz wątek
2 lata temu
~Wojtas

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry