Odpowiadasz na:

Jaga - opinia

w tej przychodni zarówno recepcja traktuje pacjentów jak zło konieczne , które z łaski obsługuje .Grzeczność , uśmiech i wyczerpująca informacja to nieznane zachowania dla tych pracowników... rozwiń

w tej przychodni zarówno recepcja traktuje pacjentów jak zło konieczne , które z łaski obsługuje .Grzeczność , uśmiech i wyczerpująca informacja to nieznane zachowania dla tych pracowników służby zdrowia. Żeby nie oglądać tych nadąsanych i niezadowolonych min można by zarejestrować się online gdyby system działał ale rejestracja jest ustawiona tak , że można się zarejestrowac tylko na 7 dni naprzód.Jeśli recepcja wraz z niektórymi lekarzami dojdzie do wniosku , że bez sensu tworzyć kolejki pod drzwiami no i przepracowywać się to konia z rzędem temu kto trafi na wolny termin w systemie online przed upływem 7 dni. Życzę pracownikom tej przychodni więcej empati mili dla tych , dzięki którym biorą pensje .

zobacz wątek
1 rok temu
~Jaga

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry