Odpowiadasz na:

Krzysztof - opinia

Do niedawna byłem stałym klientem wydając ok 500 zł tygodniowo na zakupy. Ostatnio zrobiłem nietrafiony zakup wentylatora. Zgłosiłem się na drugi dzień z prośbą o jego zwrot, zamianę lub... rozwiń

Do niedawna byłem stałym klientem wydając ok 500 zł tygodniowo na zakupy. Ostatnio zrobiłem nietrafiony zakup wentylatora. Zgłosiłem się na drugi dzień z prośbą o jego zwrot, zamianę lub wykorzystanie na inne zakupy. Żadna z tych propozycji nie została przyjęta prze panią dyrektor, ze swojej strony również niczego nie. zaproponowano. Rozumiem ze mają takie prawo, ale podejście i sposób obsługi pozostawia wiele do życzenia.Może zmiana dyrektora pozwoli na bardziej przyjazne podejście do klienta. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zniesmaczony podejściem dyrekcji. Przez bardzo długi czas nie zrobię zakupów w tym sklepie.

zobacz wątek
1 rok temu
~Krzysztof

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry