Krzysztof - opinia
Do niedawna byłem stałym klientem wydając ok 500 zł tygodniowo na zakupy. Ostatnio zrobiłem nietrafiony zakup wentylatora. Zgłosiłem się na drugi dzień z prośbą o jego zwrot, zamianę lub...
rozwiń
Do niedawna byłem stałym klientem wydając ok 500 zł tygodniowo na zakupy. Ostatnio zrobiłem nietrafiony zakup wentylatora. Zgłosiłem się na drugi dzień z prośbą o jego zwrot, zamianę lub wykorzystanie na inne zakupy. Żadna z tych propozycji nie została przyjęta prze panią dyrektor, ze swojej strony również niczego nie. zaproponowano. Rozumiem ze mają takie prawo, ale podejście i sposób obsługi pozostawia wiele do życzenia.Może zmiana dyrektora pozwoli na bardziej przyjazne podejście do klienta. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo zniesmaczony podejściem dyrekcji. Przez bardzo długi czas nie zrobię zakupów w tym sklepie.
zobacz wątek
6 miesięcy temu
~Krzysztof