Odpowiadasz na:

A. - opinia

Pizza zamawiana przez stronę internetową o godzinie 12., miała zostać odwieziona na 13:10. O 13:30 zadzwoniłam do lokalu i okazało się, ze zamowienie w ogóle nie zostało przyjęte do realizacji.... rozwiń

Pizza zamawiana przez stronę internetową o godzinie 12., miała zostać odwieziona na 13:10. O 13:30 zadzwoniłam do lokalu i okazało się, ze zamowienie w ogóle nie zostało przyjęte do realizacji. Personel tłumaczył się, że za dowóz odpowiada zewnętrzna firma. Nie wiem jaki to ma związek skoro nawet nie przyjęli zamówienia do realizacji, a było składane przez ich stronę? Ostatecznie zaproponowali drugą pizzę i napój gratis, zamowienie miało zostać dostarczone za 40 minut. Sęk w tym, ze po rozmowie otrzymałam smsa, ze zamowienie zostanie dostarczone za półtorej godziny. Ponownie zadzwoniłam do lokalu, mieli zadzwonić do swojego dostawcy i zweryfikować czas dostawy. Oczywiście półtorej godziny się potwierdziło. Postanowiłam zrezygnować z zamównienia i poprosiłam o zwrot kosztów. I tu znowu zaskoczenie- kolejnego dnia środki w dalszym ciągu nie wróciły na konto. :) Ponownie zadzwoniłam do lokalu, usłyszałam ze zwrot środków został zlecony wczoraj i z pewnością dzisiaj pieniądze będą na koncie. A po rozmowie telefonicznej dostałam automatyczną wiadomość e-mail o zleceniu zwrotu środków przez lokal. Czyli chyba jednak zwrot nie został zlecony dzień wcześniej? Bardzo nieprofesjonalne. Mim

zobacz wątek
1 rok temu
~A.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry