Odpowiadasz na:

Niedbała obsługa

Po czekaniu ok. 10-15 min. w kolejce zamówiłam herbatę Rooibos o smaku pomarańczowym, która zgodnie z kartą kosztuje 7 zł. Na kasie wybito 10 zł.Poinformowałam o niezgodności ceny. Pani "w... rozwiń

Po czekaniu ok. 10-15 min. w kolejce zamówiłam herbatę Rooibos o smaku pomarańczowym, która zgodnie z kartą kosztuje 7 zł. Na kasie wybito 10 zł.Poinformowałam o niezgodności ceny. Pani "w okularach" odpowiedziała, że jest to herbata waniliowo-pomarańczowa i kosztuje 10 zł.Podano mi dzbanek mimo, że w karcie jest zapis, że podaje się dzbanek a nie filiżankę herbaty na życzenie klienta, stąd zapewne różnica w cenie.Ważniejsze niż różnica 3 zł w cenie herbaty jest przygotowanie produktu innego niż zamówiony zamiast poinformowania, że herbaty pomarańczowej nie ma. Nie cierpię dodatku wanilii do herbaty. Shake'a lodowego również nie polecam. Dla mnie zdecydowanie za słodki.

zobacz wątek
13 lat temu
~Edyta

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry