Odpowiadasz na:

Re: Wymioty po inhalacjach? Nebbud, Berodual

Ja podawałam 4 - letniemu synkowi berodual i nebbud,w trakcie podawania i po dostawał histerii, na sam widok inhalatora już reagował paniką, ciężko mu był nawet wodą wypułkać usta. Steryd pomagał... rozwiń

Ja podawałam 4 - letniemu synkowi berodual i nebbud,w trakcie podawania i po dostawał histerii, na sam widok inhalatora już reagował paniką, ciężko mu był nawet wodą wypułkać usta. Steryd pomagał tylko jak synek miał podawany, gdy odstawialiśmy kaszel zaraz wracał. Przestałam leczyć synka z zapalenia oskrzeli inhalacjami, jak sama zachorowałam na zapalenie oskrzeli i zapisane sterydy dla mnie, te same co synek przyjmował nie pomogły mi, może berodual złagodził duszności, pomógł dopiero dobrze dobrany antybiotyk. Synka leczenie dokończyliśmy podając lek, który jest alternatywą dla sterydów montelukast - w formie gumy rozpuszczalnej. Jeżeli dziecko źle znosi inhalacje to skonsultować się z lekarzem i prosić o inne leki.

zobacz wątek
3 miesiące temu
~Bb

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry