Odpowiadasz na:

Z wizyty na wizytę coraz gorzej

W Sempre bywam od początku działalności i niestety poziom obsługi na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy wyraźnie spadł. Zaczynając od pomylenia stolika który został zarezerwowany (po przybyciu na... rozwiń

W Sempre bywam od początku działalności i niestety poziom obsługi na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy wyraźnie spadł. Zaczynając od pomylenia stolika który został zarezerwowany (po przybyciu na miejsce okazał się być zajęty) poprzez "zapomnienie" o podaniu zamówionych napojów a kończąc na 20 minutowym oczekiwaniu na rachunek. Być może ukierunkowujecie się już na sezon i ruch turystyczny, ale olewając stałych klientów i idąc "na ilość" stawiacie się w jednym rzędzie z fast-foodami. Dobrej marki nie buduje się w ten sposób.

zobacz wątek
7 lat temu
~Piotr

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry