Odpowiadasz na:

koszmarna obsługa

Zarezerwowałam stolik na cztery osoby. Wybrałam się tam z siostrami. Wszystko byłoby ok, gdyby nie koszmarna kelnerka. Kiedy zamówiłyśmy drinki Pani dopytała czy będziemy zamawiać jedzenie.... rozwiń

Zarezerwowałam stolik na cztery osoby. Wybrałam się tam z siostrami. Wszystko byłoby ok, gdyby nie koszmarna kelnerka. Kiedy zamówiłyśmy drinki Pani dopytała czy będziemy zamawiać jedzenie. Powiedziałyśmy, że nie bo przyszłyśmy się napić. Na to Pani z obrażona miną stwierdziła, że skoro nie będziemy jeść to przesadzi nas do mniejszego stolika albo do baru. Powiedziałam, że się zastanowimy. Po 5 minutach kelnerka wróciła z równie obrażona miną i zapytała o decyzję. Poprosiłyśmy o rachunek bo nie akceptujemy tak niskiego poziomu obsługi. Chciałabym zatem uzyskać informację od menedżera czy zatem w Pueblo nie można już przyjść tylko na Margeritę? Jeżeli tak to czy obsługa nie powinna o tym uprzedzać przy dokonywaniu rezerwacji? I czy kelnerka nie mogła poprostu zapytać czy nie mogłybyśmy sie przesiąść do nieco mniejszego stolika bo tam zmieściłaby pięć osób, a nie wymuszać bo nie jemy? Czy klienci, którzy przyszli się tylko napić są gorzej traktowani? Tak nieuprzejmej kelnerki dawno nie spotkałam

zobacz wątek
7 lat temu
~Basia

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry