Odpowiadasz na:

Nie polecam

Byłam dziś w salonie w celu uiszczenia faktury. W salonie znajdowało się kilkanaście osób oczekujących. Po podejściu do stanowiska kasowego z tabliczki informacyjnej wynikało,że płatności mogą... rozwiń

Byłam dziś w salonie w celu uiszczenia faktury. W salonie znajdowało się kilkanaście osób oczekujących. Po podejściu do stanowiska kasowego z tabliczki informacyjnej wynikało,że płatności mogą dokonać osoby posiadające wydrukowaną fakturę. Po kilku minutach wróciłam do salonu z papierową fakturą i czekałam na podejście osoby zajmującej się płatnościami. Po dłuższej chwili zapytałam konsultanta, kiedy będzie otwarta kasa . W odpowiedzi usłyszałam,że jest jedna kolejka ( zawsze była oddzielna ! ),że trzeba czekać,że jest sezon urlopowy. Gdybym nie zapytała, dalej stałabym przy kasie jak idiotka, ponieważ nie było żadnej pisemnej informacji, jak również konsultant nie zainteresował się ,że ktoś czeka przy nieczynnym !stanowisku . Nie polecam- strata czasu i nerwów.

zobacz wątek
7 lat temu
~beata

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry