MULTIMEDIA schodzą na psy
od czterech dni proszę o usunięcie usterki internetu, - brak łączności z siecią. wykonałam sześć telefonów do konsultantów.
Jeden z Panów konsultantów zlokalizował mnie w Gdańsku, adres mają...
rozwiń
od czterech dni proszę o usunięcie usterki internetu, - brak łączności z siecią. wykonałam sześć telefonów do konsultantów.
Jeden z Panów konsultantów zlokalizował mnie w Gdańsku, adres mają w komputerze nr klienta. Od tego samego konsultanta dowiedziałam się, iż linia jest ok. i muszę sama naprawić awarię!!! SKANDAL.
Nie ukrywam, kolejni konsultanci : Pan Łukasz Rakowiecki i Pan Michał Gunera, próbowali mi pomóc, ale ten ostatni, Pan Michał, stwierdził, iż łącze należy do ŁĄCZPOLU, i tylko jeden technik serwisuje tą sieć. RACHUNKI PŁACĘ DO MULTIMEDIA!!! Pan Michał nie był w stanie określić kiedy zostanie usunięta awaria.
Najlepsza była Pani konsultantka, która totalnie mnie zbyła.
Jestem osobą przebojową i kreatywną, a więc przypomniałam sobie, iż swego czasu przy zakładaniu internetu otrzymałam nr telefonu do serwisantów, z którego skorzystałam.
Pan Mateusz Skrzypkowski, do którego się dodzwoniłam załatwił moją sprawę w przeciągu 5 min. Dziś przyjechał serwisant, który stwierdził uszkodzenie przekaznika w skrzynce zbiorczej. Gdyby w tej firmie pracowali bardziej kompetentni ludzie, to nasze rachunki byłyby o wiele niższe.
zobacz wątek
7 lat temu
~NIEZADOWOLONA I WŚCIEKŁA