Odpowiadasz na:

Fatalna obsługa

Robiąc rezerwację dzień wcześniej nie spodziewałam się, że dostanę stolik na środku przejścia gdzie każdy z przechodzących kelnerów niemal na nas wpadał. Chciałam zapytać jednej z kelnerek czy jest... rozwiń

Robiąc rezerwację dzień wcześniej nie spodziewałam się, że dostanę stolik na środku przejścia gdzie każdy z przechodzących kelnerów niemal na nas wpadał. Chciałam zapytać jednej z kelnerek czy jest możliwość abyśmy przesiedli się na górę (tam było prawie pusto, miejsc do wyboru do koloru) ale w momencie kiedy tylko do niej podeszłam a zanim jeszcze zdążyłam otworzyć usta usłyszałam "NIE PRZESIADAMY". Zero kultury osobistej, podejścia do klienta, żenująca polityka prowadzenia restauracji. Kiedy w końcu udało mi się wyegzekwować uzasadnienie takiej decyzji usłyszałam, że u góry obsługuje tylko jeden kelner. Proponuje zatem rozwiązanie tej sytuacji: może weźcie któregoś z tych którzy stoją, siedzą, leżą oparci o bar z oczami wlepionymi w swój telefon.
Jedzenie nic specjalnego, tutaj stara sałata, tam niedogotowany makaron, całkiem dobre drinki i desery.

Ogólnie polecam tylko tym z nerwami na wodzy.

zobacz wątek
6 lat temu
~MB

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry