Odpowiadasz na:

Prawdziwy fachowiec!

Jechalem do Pana z moim Samsungiem S7 Edge bez przekonania , ze cos sie da zrobic. W serwisie Samsunga powiedziano mi, zebym udal sie na gwarancji do Samsunga w Kanadzie, gdzie go kupilem raptem... rozwiń

Jechalem do Pana z moim Samsungiem S7 Edge bez przekonania , ze cos sie da zrobic. W serwisie Samsunga powiedziano mi, zebym udal sie na gwarancji do Samsunga w Kanadzie, gdzie go kupilem raptem kilka miesiecy temu. Wyjazdu za wode nie mialem w planach, a przy okazji w serwisie powiedziano mi, ze nie wyglada to dobrze. Telefon poprostu sie wylaczyl i nie mial checi wystartowac po wielu probach ladowania i startowania. Pan z ARTGSM, takze nic nie obiecywal, ale zabral sie do roboty natychmiast, gdy stwierdzilem, ze jest mi wszystko jedno, czy strace gwarancje. Po niecalych dwoch godzinach moj S7 Edge wygladal jak nowy.
Takich fachowcow, to niestety dzisiaj trzeba ze swieca szukac. Goraco polecam.

zobacz wątek
6 lat temu
~Jurek K

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry