Odpowiadasz na:

Nie dotrzymali terminu, bo mieli bardziej kasowe zlecenie

Co prawda z usługi nie skorzystałam ale chciałabym opowiedzieć o podejściu do klienta: swój rower przekazałam w środę (do wymiany opony, dętki, łańcuch, regulacja przerzutek), usługa została... rozwiń

Co prawda z usługi nie skorzystałam ale chciałabym opowiedzieć o podejściu do klienta: swój rower przekazałam w środę (do wymiany opony, dętki, łańcuch, regulacja przerzutek), usługa została wyceniona na 280 zł. Zgodziłam się i zostałam zapewniona, że rower na drugi dzień będzie do odbioru już w godzinach 13/14 (super! Zwłaszcza, że zależało mi na wykorzystaniu go w weekend). Niestety z powodów zawodowych nie wyrobiłam się, by go odebrać w czwartek, zjawiłam się, więc w serwisie w piątek. Powiedziano mi, że rower nie został zrobiony i że może być gotowy najwcześniej na poniedziałek, po czym dodał pan, że ma zlecenie za x (nie pamiętam cyfry) tysięcy i (cytuję) ,,chyba na moim miejscu pani też wybrałaby zlecenie, na którym zarobię więcej niż za 200 pare złotych" :-O . Podsumowanie: nie można liczyć na dotrzymanie terminu i chociażby telefon z informacją jeżeli się nie jest klientem, który zostawia mniejszą sumę pieniędzy! Nie wiem czym sobie zasłużyłam na takie potraktowanie: byłam zawiedziona ale nie byłam niemiła, nerwowa czy opryskliwa. Poczułam się bardzo źle, potraktowana jak ,,gorszy klient", zabrałam rower i na pewno tam nie wrócę i będę odradzała wszystkim znajomym.

zobacz wątek
6 lat temu
~Kobieta

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry