Odpowiadasz na:

Warto spróbować

Po dość długiej przerwie spróbowałem dać lokalowi "drugą szansę" i zamówiłem kebab, pizzę i sałatkę. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony. Jedzenie w lokalu i na dowóz było smaczne i nie... rozwiń

Po dość długiej przerwie spróbowałem dać lokalowi "drugą szansę" i zamówiłem kebab, pizzę i sałatkę. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony. Jedzenie w lokalu i na dowóz było smaczne i nie przesolone, wbrew innym opiniom znaleznionym w internecie. Gdy ze znajomym wybraliśmy się do lokalu właścicielka przyjeła nas bardzo serdecznie. Natomiast nie dokońca zadowolony jestem z obsługi telefonicznej. Osoba przyjmująca zamowienie przedstawiła się jako "kebab" i sprawiała wrażenie nieprzystępnej. O wiele lepiej gdyby osoby przyjmujące zamówienia telefoniczne włączyły do swojego słownika zwroty typu "Dzień dobry, Kebab Izmir, w czym mogę pomóc?", "Czy to będzie już wszytsko?", "Życzy Pan/Pani sobie płatność kartą czy gotówką?", "Proszę przygotować XY zł, kierowca podjedzie za ok. godzinę", "Dziękuję za złożenie zamówienia" a na pewno wyróżnicie się na tle konkurencji.
Póki co wystawiam Wam moce 5 i zamawiam dalej! Liczę, że weźmienie sobie moje uwagi do serca.

zobacz wątek
6 lat temu
~Pruszczanin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry