Odpowiadasz na:

Dziwne podejście do klienta

Wizyta płatna z góry. Dopiero po skasowaniu, Pani na recepcji informuje o znacznym opóźnieniu. Ostatecznie wyniosło ono godzinę. Z dzieckiem. Nie rozumiem, dlaczego obsługa nie pofatyguje się... rozwiń

Wizyta płatna z góry. Dopiero po skasowaniu, Pani na recepcji informuje o znacznym opóźnieniu. Ostatecznie wyniosło ono godzinę. Z dzieckiem. Nie rozumiem, dlaczego obsługa nie pofatyguje się zadzwonić i uprzedzić o opóźnieniach wcześniej. Łatwiej jest zadzwonić niż czekać godzinę z dzieckiem w ciasnej, dusznej i zatłoczonej poczekalni.
Przez telefon otrzymałam informację o cenie wizyty: 130zł, na miejscu okazało się, że jednak 150. Żadnego przepraszam.
Brak parkingu.

zobacz wątek
6 lat temu
~Agata

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry