Odpowiadasz na:

Srogi zawód

Dwa smsy z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona między 9.00 a 13.30. Dwa dni oczekiwania i rozczarowania. Obsługa klienta elektroniczna, aby doczekać się na rozmowę trzeba przejść przez... rozwiń

Dwa smsy z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona między 9.00 a 13.30. Dwa dni oczekiwania i rozczarowania. Obsługa klienta elektroniczna, aby doczekać się na rozmowę trzeba przejść przez kilkupoziomowe menu z numerkami, wysłuchując po drodze informacji już uzyskanych z własnych poszukiwań. Trwa to kilka minut. Dział interwencji bezsilny i nieskuteczny. A kurierowi po prostu się nie chce - po dwudziestu minutach od przyjęcia paczki zwraca ją do magazynu nie informując czekającego klienta. Pojechałem w końcu sam na Kowale. Pani przyjmująca/wydająca paczki potrząsała skanerem aby zechciał działać. Podsunęła mi do podpisu potwierdzenie odbioru przesyłki zanim zaczęła jej szukać, po czym czterdzieści minut czekałem na odnalezienie paczki.
Zdecydowanie odradzam wybieranie tego przewoźnika.

zobacz wątek
6 lat temu
~Henryk

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry