Odpowiadasz na:

VW PASSAT B7

Bardzo ludzkie podejście do klienta.
Panowie odpowiedzialni za serwis oraz naprawę szkody z AC bardzo pomocni i uprzejmi. Bardzo duże doświadczenie pracowników pozwoliło uniknąć dużych... rozwiń

Bardzo ludzkie podejście do klienta.
Panowie odpowiedzialni za serwis oraz naprawę szkody z AC bardzo pomocni i uprzejmi. Bardzo duże doświadczenie pracowników pozwoliło uniknąć dużych kosztów naprawy za co dziękujemy.
Dodam tylko, że nie mam OPLA tylko VW co dla Panów nie było problemem :) Duże zdolności negocjacyjne zespołu Hallera zaowocowały tym, że wymieniana szyba wstępnie zaproponowana przez PZU jako "zamiennik" została wymieniona na oryginalną szybę VW, za co również dziękuję :)
Polecam wszystkim, którzy chcą spać spokojnie nie martwiąc się o auto :)

zobacz wątek
6 lat temu
~Marek Szymczak

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry