Odpowiadasz na:

Zgadzam się z poprzednim komentarzem!

Obsługa to jakaś porażka. Nie ma cennika, Pani z obsługi w "rozmowie" telefonicznej nie daje dojść do słowa przez co nie można dowiedzieć się niczego .Koniecznie trzeba przyjechać zobaczyć... rozwiń

Obsługa to jakaś porażka. Nie ma cennika, Pani z obsługi w "rozmowie" telefonicznej nie daje dojść do słowa przez co nie można dowiedzieć się niczego .Koniecznie trzeba przyjechać zobaczyć najlepiej jeszcze dzisiaj, bo przecież my klienci nie wiemy czego szukamy, dopiero powie nam to osoba na miejscu.
Szanowni Państwo otóż skoro klient się kontaktuje to wie w jakiej sprawie, i dlatego że jakiś obiekt musiał " wpaść mu w oko". Klientów interesuje tylko ich koszt, a nie oglądanie czegoś co widzieli już na zdjęciach.
Czytając odpowiedź z Państwa firmy pod komentarzem poprzednim, proszę się nawet nie trudzić z odpowiadaniem na mój, bo od razu przypomniała mi się rozmowa telefoniczna z Państwa firmą. - jedna z najgorszych jaką kiedykolwiek odbyłam.

zobacz wątek
6 lat temu
~Daria

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry