Odpowiadasz na:

Pomylone zamowienie

Dziś mieliśmy okazje wybrać się w 4 os do tej restauracji. Pomimo godziny 22 było dość sporo gości i przyjemny klimat. Manager do nas podszedł i przyjal zamowienie informując koleżankę, że o tej... rozwiń

Dziś mieliśmy okazje wybrać się w 4 os do tej restauracji. Pomimo godziny 22 było dość sporo gości i przyjemny klimat. Manager do nas podszedł i przyjal zamowienie informując koleżankę, że o tej godzinie nie ma już muli. Wybrala z karty coś innego. Po chwili podszedł do innej koleżanki upewnić się czy dobrze pamieta co zamowila. Po 30 min podszedl podając koledze danie ktorego nie zamowil (kalmary zamiast krewetek). Zdziwieni powiedzielismy, że zamawiał coś innego. Na co manager, że to niemożliwe gdyz kreweteki już dawno sie skończyły...i może zjeść te kalmary lub nic. Podziekowalismy za kalmary, nie to zamawialismy. Nie usłyszeliśmy ani jednego słowa PRZEPRASZAM, ani innej propozycji rozwiązania niezręcznej sytuacji. Po podzieleniu z się kolegą naszymi daniami i wymianie zdan z managerem na temat tej sytuacji (upieral się że zamowilismy kalmary i to nasz błąd) poprosilismy o rachunek. Po otrzymaniu go, zastanowila nas jego wysokość. Po chwili podszedł znów manager i go zabrał. Po dłuższej chwili przyniósł nowy mniejszy o 50%...
Nie polecam tej restauracji, chyba ze macie tam zamiar zostawić kilka stowek to może wtedy obsługa inaczej sie zachowuje.

zobacz wątek
6 lat temu
~Gość

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry