Odpowiadasz na:

podziękowanie

Chciałbym podziękować za "ludzkie" podejście do mojego problemu, a było to uzyskanie zaświadczenia do przedłożenia w banku ( bank jak to bank, co chwilę żądał dodatkowych dokumentów). Dzięki... rozwiń

Chciałbym podziękować za "ludzkie" podejście do mojego problemu, a było to uzyskanie zaświadczenia do przedłożenia w banku ( bank jak to bank, co chwilę żądał dodatkowych dokumentów). Dzięki uprzejmości i życzliwości Pań urzędniczek,moja sprawa została załatwiona w możliwie najszybszym terminie, co wpłynęło na pozytywne załatwienie mojej sprawy w banku.
Życzę innym podatnikom, aby ich sprawy również zostały załatwione przez kompetentne i życzliwe Panie urzędniczki.
Zadowolony podatnik

zobacz wątek
6 lat temu
~zadowolony podatnik

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry