Odpowiadasz na:

naprawy

Odbierając w Waszej placówce sprzęt po naprawie nie ma żadnej możliwości sprawdzenia, czy naprawa była skuteczna. czekam na swój aparat radio light już cały miesiąc, ponieważ nie oddano mi go... rozwiń

Odbierając w Waszej placówce sprzęt po naprawie nie ma żadnej możliwości sprawdzenia, czy naprawa była skuteczna. czekam na swój aparat radio light już cały miesiąc, ponieważ nie oddano mi go sprawnie działającego, usunięto mechaniczne uszkodzenie, ale zepsuto odbiór dźwięku, co mogłam stwierdzić dopiero w domu. tym sposobem jeżdżę "w kółko" między domem a waszą placówka i boję się myśleć, co mnie czeka tym razem.
Brak możliwości sprawdzenia stanu urządzenia po naprawie jest wielkim utrudnieniem dla klienta. bardzo mi się to nie podoba i żałuję, że skorzystałam z waszej oferty.

zobacz wątek
6 lat temu
~klientka - rozczarowana, a nawet zla

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry