Odpowiadasz na:

Nie polecam

19 stycznia w sklepie zakupiłem kijek do selfie, otrzymałem maila potwierdzającego wpłatę i termin realizacji w ciągu 1-3 dni roboczych. Do piątku 23 lutego ze strony sklepu nie otrzymałem żadne... rozwiń

19 stycznia w sklepie zakupiłem kijek do selfie, otrzymałem maila potwierdzającego wpłatę i termin realizacji w ciągu 1-3 dni roboczych. Do piątku 23 lutego ze strony sklepu nie otrzymałem żadne wiadomości, toteż zadałem pytanie o status realizacji poprzez formularz kontaktowy. Tego samego dnia (tutaj jedyny plus za szybką odpowiedź), oznajmiono mi, że oczywiście z winy dostawcy termin wysyłki ulegnie przedłużeniu. 26 lutego okazało się jednak, że z powodu braku towaru całość transakcji nie będzie przeprowadzona i że sklep dokona zwrotu wpłaconych pieniędzy. Dzień później poinformowano mnie, że "zlecono zwrot poniesionych kosztów" i że "w najbliższych kilku dniach przelew zostanie zrealizowany". Przelew z mojej strony zrealizowałem w kilka sekund (transfer w tym samym banku), ale zwrot może już potrwać kilka dni. Całość zakupów trwa już półtora tygodnia a efekt jest taki, że nie mam ani towaru ani wydanych na niego pieniędzy. Każdy może wyciągnąć samodzielnie wnioski. Dla mnie to były pierwsze i ostatnie zakupy w sklepie Net-s. P.S. Dokładnie ten sam kijek do selfie wczoraj kupiłem u konkurencji, jutro dostawa.

zobacz wątek
6 lat temu
~Marcin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry