Odpowiadasz na:

Stanowczo odradzam

Najpierw nie chcą przyjąć urządzenia po starej umowie bo nie miałem dowodu osobistego, później obciążają nie zgodnie z umową 60 zł za nie terminowy zwrot sprzętu (w umowie mam zapis że mam na do 14... rozwiń

Najpierw nie chcą przyjąć urządzenia po starej umowie bo nie miałem dowodu osobistego, później obciążają nie zgodnie z umową 60 zł za nie terminowy zwrot sprzętu (w umowie mam zapis że mam na do 14 - 180 dni). Nie reagują na zgłoszenia telefoniczne - proszą aby pisać reklamację w panelu klienta. NA reklamację w panelu nie odpowiadają. Międzyczasie wysyłają kolejne wezwania do zapłaty !smsem! . Po 2 miesiącach dzwoni do mnie windykacja, ze zalegam 60 zł + odsetki. Wysyłam zatem wyjaśnienie po czym dostaje po paru miesiącach odpowiedź mailem, z załączoną w pliku pdf odpowiedzią datowaną na 2 miesiące wstecz (sic!). Odpisuje, że na fałszowanie dokumentów jest paragraf. Ta firma to jakiś żart w traktowaniu klientów. Jak masz przedłużyć umowę to dzwonią raz dziennie, przedstawiają coraz to bardziej korzystne oferty ale jak już podpiszesz to mają klienta w ciemnej dupie. Jeśli szanujecie swój czas i nerwy - odpuście sobie Vectrę

zobacz wątek
6 lat temu
~Piotr

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry