Odpowiadasz na:

Bardzo niski poziom obsługi, długi czas oczekiwania, zapisy niezgodne z art 33 Prawa konsumenckiego

Po raz drugi zawiodłem się na tym sklepie. Kilka lat temu nie przyjęli zwrotu pomimo, że wysłali złą wersję oprogramowania (na fakturze było prawidłowo, w paczcie wersja o połowę tańsza). Zwrot nie... rozwiń

Po raz drugi zawiodłem się na tym sklepie. Kilka lat temu nie przyjęli zwrotu pomimo, że wysłali złą wersję oprogramowania (na fakturze było prawidłowo, w paczcie wersja o połowę tańsza). Zwrot nie uznany, bo opakowanie oprogramowania otwarte, a takie przyszło w paczcie. Teraz zamówiłem po paru latach kartę SD , nie dotrzymany termin wysyłki zadeklarowany w liście potwierdzającym zamówienie. Co ciekawe, o przedłużonym czasie klient dowiaduje się dopiero z listu z zamówieniem, bardzo zmyślna polityka firmy. Po wysłaniu listu z prośbą o anulowanie zamówienia, ze względu na przedłużający się czas wysyłki, nagle dostaję maila, że właśnie paczka do mnie wyjechała. W międzyczasie sprawdziłem jak będzie wyglądał potencjalny zwrot niepotrzebnego towaru. Znalazłem zapis, który jest niezgodny z art 33 Prawa konsumenckiego. Twierdzą, że zwracają całe 1,5 zł (słownie jeden złoty pięćdziesiąt groszy) za przesyłkę, podczas gdy nie ma możliwości podczas zamawiania wybrania tak taniej opcji przesyłki. Krótko mówiąc, nie polecam tego sklepu. Każdy zakup wiąże się z problemami po stronie sprzedawcy. Trzeci raz nie popełnię tego błędu i oficjalnie będę gdzie tylko się da odradzał ten sklep.

zobacz wątek
6 lat temu
~Adalbert

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry