Odpowiadasz na:

Obsługa klienta: KATASTROFA

Przyszłam z rozklejoną bransoletką z prośbą o jej sklejenie oraz skrócenie paska wokół nadgarstka. Okazalam kartę gwarancyjną i spytałam czy moja prośba jest objęta gwarancją, otrzymałam odpowiedź... rozwiń

Przyszłam z rozklejoną bransoletką z prośbą o jej sklejenie oraz skrócenie paska wokół nadgarstka. Okazalam kartę gwarancyjną i spytałam czy moja prośba jest objęta gwarancją, otrzymałam odpowiedź twierdzącą. Pracownica wzięła ode mnie bransoletkę i bez słowa zabrała się do pracy, na moje pytanie czy nie zmierzy ile ma skrócić poprosiła o zaznaczenie, ale nie podała niczego czym mogłabym jej zaznaczyć. Rzuciła okiem na moje wskazanie, zabrała bransoletkę i dopiero na moje pytanie poinformowała o czasie oczekiwania. Po około godzinie wróciłam po odbiór, bransoletka była skrócona na tyle, że nie była w stanie przejść przez rękę. Pracownica zaproponowała wymianę na inną tasiemkę, w innym kolorze jednak o pasującym obwodzie. Ostatecznie została wykonana bransoletka o pasującym obwodzie i kolorze, przy odbiorze jednak zostałam poinformowana o kosztach związanych z wymianą paska, który przecież nie został wymieniony z mojej winy. Po trwających kilka minut wyjaśnieniach usłyszałam ,,dobra, weź to i spier*dalaj!" Jestem zaskoczona tym jak zostałam potraktowa, dodam tylko, że od tygodnia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ze strony sklepu, firmy, mimo że kontaktowałam się z nimi mailowo i fb.

zobacz wątek
5 lat temu
~Anna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry