Odpowiadasz na:

szkolenie dla działu handlowego

Najsłabsze ze szkoleń w jakich uczestniczyli pracownicy naszej firmy. Mało wniosków, zadania trywialne, nieprzełożone na to co dzieje się w firmie.
Na połowę zapowiedzianych działań nie... rozwiń

Najsłabsze ze szkoleń w jakich uczestniczyli pracownicy naszej firmy. Mało wniosków, zadania trywialne, nieprzełożone na to co dzieje się w firmie.
Na połowę zapowiedzianych działań nie starczyło czasu, a obiecane wnioski dla pracodawcy nigdy do nas nie dotarły. Certyfikaty, które za to dotarły zawierały błędy i nie zostały poprawione.

Napisałam maila opisującego nasze stanowisko, niestety jedyna odpowiedź, to to, że Pani przebywa na L4, ale minęło prawie pół roku, maile z zaproszeniami od Perspecty dalej dostaję, więc coś chyba w firmie się dzieje.. Mogliby się chociaż ustosunkować.

Górna półka cenowa, spodziewałam się świetnie przygotowanego szkolenia, a było słabo. Myślę, że Pani ma wiedzę i doświadczenie, może to przemęczenie albo rutyna, tylko, że dla nas to nic nie zmienia, zmarnowany czas i pieniądze.

zobacz wątek
5 lat temu
~Zuzanna Milewska

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry