Odpowiadasz na:

reklamacja

Negatywna całkowicie!!! Sprawa dotyczy przesyłki o nr.0000103515418U
brak woli dostarczenia przesyłki. Wystarczy prześledzić historię. Opinia o braku możliwości porozumienia się z odbiorcą... rozwiń

Negatywna całkowicie!!! Sprawa dotyczy przesyłki o nr.0000103515418U
brak woli dostarczenia przesyłki. Wystarczy prześledzić historię. Opinia o braku możliwości porozumienia się z odbiorcą nieprawdziwa. Wszystkie dane (adres z numerem budynku,klatki, nr telefonu odbiorcy a nawet prośbą o telefoniczny sygnał ) nie wykorzystane. Od zamówienia (18.05.2018 do 28.05.2018 ) przesyłka nie doręczona, osoby na infolinii DPD bardzo nieuprzejme , udzielające nieprawdziwych informacji i "odkładające "słuchawkę (rzucające). Oddział gdański wogóle nie odbiera telefonów.
Niepoważne traktowanie klientów( jak długo mają "dyżurować " w domu) kiedy brak jest informacji nawet co do dnia a przecież piszecie, że macie trzy dni robocze na dostarczenie (minął tydzień i przesyłka nie dotarła).

zobacz wątek
5 lat temu
~Władysław Cebula

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry