Odpowiadasz na:

Brak profesjonalizmu, brak pomocy, ignorowanie klienta i problemów

Niestety, ale moje doświadczenia z Panią Czerepacha są złe. Nasze mieszkanie uległo zalaniu z winy Wspólnoty i tempo działań, czy raczej ich brak jest przerażający. O wszystko trzeba sie... rozwiń

Niestety, ale moje doświadczenia z Panią Czerepacha są złe. Nasze mieszkanie uległo zalaniu z winy Wspólnoty i tempo działań, czy raczej ich brak jest przerażający. O wszystko trzeba sie wielokrotnie wypytywać i prosić, i często bez rezultatu. Po ostatnim zalaniu klatki schodowej i mieszkania pod nami, po zdjęciu naszego licznika CO, gdzie sąsiedzi sami spuszczali wodę z instalacji CO, żeby ratować mieszkanie pod nami, nawet nie pomyślala nas o żadnym z powyższych poinformować, gdzie wie że przebywamy poza granicami kraju! Po odkryciu, że i nasze mieszkanie zostało zalane poprosiliśmy o sprawdzenie szczelności instalacji CO u nas, ale oczywiście spotkaliśmy się z odmową Pani Czerepacha, chociaż sama nam wcześniej pisała, że ani ona ani nikt nie myślał, że przeciek na zaworze licznika CO na klatce schodowej może doprowadzić do zalania naszego mieszkania. Dlaczego więc nasze mieszkanie uległo zalaniu, tego nie wiemy. Po 3 tygodniach nikt u nas nie był zobaczyć co się stało, i czy instalacja CO jest sprawna. Obawiamy się kolejnego zalania po wpuszczeniu z powrotem wody do kaloryferów, i jest nam bardzo przykro, że się nas ignoruje i pozostawia w strachu przed kolejnym zalaniem.

zobacz wątek
1 rok temu
~Anna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry