Odpowiadasz na:

Bardzo nieprzyjemna obsluga reklamacji

Pani ktora przyjęła reklamacje obuwia 04.07.2018 okolo godz 18tej byla niegrzeczna poniewaz zwrocilam Jej uwage na nieprofesjonalne zachowanie dzien wczesniej.
Twierdzila ze oprocz paragonu... rozwiń

Pani ktora przyjęła reklamacje obuwia 04.07.2018 okolo godz 18tej byla niegrzeczna poniewaz zwrocilam Jej uwage na nieprofesjonalne zachowanie dzien wczesniej.
Twierdzila ze oprocz paragonu jedynie karta lojalnosciowa ccc moze byc dowodem zakupu.
Wycuag z platnosci kartą jest takze dowodem transakcji.
Przez niezetelnisc kasjerki konieczna byla dwukrotna wizyta w sklepie.
Po ogledzinach dziurawego obuwia spytala jaka jest przyczyna reklamacji...

zobacz wątek
5 lat temu
~Anna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry