Odpowiadasz na:

Totalne dno!

Skorzystałem z serwisu tej firmy jeszcze w zeszłym roku. Oddałem laptopa na diagnozę i wycenę naprawy , zostałem poinformowany , że termin 2-3 dni robocze po których będzie kontakt z informacją o... rozwiń

Skorzystałem z serwisu tej firmy jeszcze w zeszłym roku. Oddałem laptopa na diagnozę i wycenę naprawy , zostałem poinformowany , że termin 2-3 dni robocze po których będzie kontakt z informacją o usterce i cenie naprawy. DIAGNOZA ... trwała 3 tygodnie. Kontakt z firmą jest dramatyczny , nikt nie odbiera telefonu a jak uda się dodzwonić lub przejść osobiście na miejsce to za każdym razem dostaje informację " nie ma serwisanta , przekażę Pana informację i serwisant się skontaktuję". Wniosek z tego taki , że te naprawy są zlecane komuś kto nie pracuje na miejscu i nie ma z tą osobą żadnego kontaktu. Po prawie miesiącu i 15 telefonach dostałem informację o konieczności wymiany płyty. Zdecydowałem się, czekałem kolejny miesiąc po którym okazało się , że płyta przyszła uszkodzona i trzeba czekać na nową... która nigdy się nie pojawiła. Po pół roku odebrałem komputer uszkodzony , rozłożony , musiałem jeszcze zapłacić za czyszczenie , które według serwisanta uniemożliwiało diagnozę ( dziwnym trafem ten sam komputer był u nich na czyszczeniu rok wcześniej ). Ogólnie dramat., nie polecam. Ceny sprzętu i usług serwisowych niestety z kosmosu.

zobacz wątek
2 lata temu
~P.K.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry