Odpowiadasz na:

drwina z klienta

Mam umowę z vectrą od początku czerwca na dostawę internetu 300MB. Od pierwszego dnia internet nie działa nie ma częstotliwości 2.4G .Internet przerywa ,długie okresy nie funkcjonuje w ogóle.... rozwiń

Mam umowę z vectrą od początku czerwca na dostawę internetu 300MB. Od pierwszego dnia internet nie działa nie ma częstotliwości 2.4G .Internet przerywa ,długie okresy nie funkcjonuje w ogóle. Serwis to kpina pięć razy wymieniali ruter bez skutku zostawiali mi tylko pudełka.Umawiają się i nie przychodzą kolejny raz ich.zachowanie jest skandaliczne. Ciągle chwalą się nagrodą Jakości którą dostali w ten sposób ze na pytanie czy jesteś zadowolony z servisu system /SMS/ przyjmuje tylko odpowiedz tak bo nie nie wchodzi. W okresie 1,5 miesiąca dostałem około 40 odpowiedzi: Przepraszamy reklamacja jest analizowana umawiamy serwisanta ,serwisant nie przychodzi nie ma żadnego telefonu i tak dalej. Zmienia sie nazwisko konsultanta a zgłoszenie jest rozpatrywane od nowa.pod nowym numerem . prosze kto jest w podobnej sytuacji podejmijmy wspólne działanie taka firma nie powinna funkcjonować na rynku

zobacz wątek
5 lat temu
~ben

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry