Odpowiadasz na:

Opinia na podstawie wielu wizyt na przestrzeni kilku lat - zawsze z "przygodami".

Praca Pań z recepcji pozostawia wiele do życzenia. Jeśli jest duże opóźnienie w obsłudze klientów to proszę nie liczcie na telefon z ich strony z informacją, aby przyjechać później. Klient ma być... rozwiń

Praca Pań z recepcji pozostawia wiele do życzenia. Jeśli jest duże opóźnienie w obsłudze klientów to proszę nie liczcie na telefon z ich strony z informacją, aby przyjechać później. Klient ma być na miejscu i czekać w poczekalni 2h. Badanie oczów małych dzieci jest przeprowadzane przez okulistki w sposób, który moim zdaniem odbiega od przyjętych standardów. Podejście do małego pacjenta nie wpływa korzystnie na wizerunek lekarzy zatrudnionych w placówce. Pieniądze wydane, a my dalej nic nie wiemy. Kilka miesięcy po kupieniu okularów „ze specjalną powłoką” nie nadawały się do użytku. Kilku optyków z Gdańska chwytało się za głowę na ich widok. Cena zdecydowanie nieadekwatna do ich jakości. Kiedy podjęliśmy decyzje o zmianie okulisty to żona poprosiła o udostępnienie karty naszych dzieci. Wielkie zdziwienie, pokrętne tłumaczenia w postaci braku czasu na skserowanie dokumentów i kolejna godzina stracona. Dokumenty trzymaliśmy w końcu pocztą. Ale nasza cierpliwość się skończyła.Dlatego piszę taką opinię.

zobacz wątek
5 lat temu
~Sebastian Maćko

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry