Odpowiadasz na:

....

Byłem klientem tej firmy na początku tego roku. Oddałem komputer do diagnostyki z powodu źle działającego systemu operacyjnego. Po ok. 2 tyg oczekiwania na diagnozę okazało się, że uszkodzony jest... rozwiń

Byłem klientem tej firmy na początku tego roku. Oddałem komputer do diagnostyki z powodu źle działającego systemu operacyjnego. Po ok. 2 tyg oczekiwania na diagnozę okazało się, że uszkodzony jest w laptopie dysk twardy który trzeba wymienić i zainstalować na nowo system. Zgodziłem się wiedząc o kosztach dysku i instalacji systemu. Po kolejnym tygodniu podczas odbierania komputera okazało się , że doliczyli mi dodatkowy koszt 60zł! za wymianę dysku ( odkręcenie 4 śrubek ) a gdy poprosiłem o zwrot poprzedniego dysku usłyszałem , że ma go serwisant , którego nie ma i dysk musi najpierw zostać odnaleziony. Powiedziałem , że przyjdę po niego za parę dni. Po kilku telefonach z pytaniem czy już mogę go odebrać , poszedłem do sklepu , dostałem dysk i jakie było moje zdziwienie jak po jakimś czasie okazało się, że dysk jest całkowicie sprawny ( instalowałem w innym komputerze na próbę ) , nie ma żadnych błędów o których mówił ten serwis.

zobacz wątek
1 rok temu
~niezadowolony klient 1234

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry