Odpowiadasz na:

Fatalna obsługa

Górski zyskuje klientów bo ma całkiem ok ceny i dobre lokalizacje. Wykończenie raczej średnie, bardzo ciężko doprosić się o naprawy które powinny się odbyć tj. porysowane okna przy odbiorze etc.... rozwiń

Górski zyskuje klientów bo ma całkiem ok ceny i dobre lokalizacje. Wykończenie raczej średnie, bardzo ciężko doprosić się o naprawy które powinny się odbyć tj. porysowane okna przy odbiorze etc. Trzeba się sporo nachodzić aby ktoś zareagował....

Obsługa fatalna !! - od samego początku traktują Cię jak zło konieczne, żadnych propozycji, jedynie krótkie odpowiedzi na pytania, nie za miłe... kupisz to spoko jak nie to ktoś inny.

fatalna komunikacja, brak informacji o przepisaniu energii na właściciela, w efekcie ludzie zostają kilka dni bez prądu, a deweloper ma to w du***, tłumacząc się błędem w systemie w adresie @, serio aż 60 maili źle wpisujecie?

Nie mam za dużego porównania, ale tak się nie traktuje klienta nigdzie ... Panie w NFZcie są milsze...

zobacz wątek
5 lat temu
~Monika

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry