Odpowiadasz na:

Niski poziom obsługi

Przy zgłaszaniu pożyczki od członka rodziny chciałam o coś spytać, pani obsługująca brzmiała na obrażoną że w ogóle pytam. Wręczyła mi formularz i szybko wytłumaczyła jak go uzupełnić. Gdy chciałam... rozwiń

Przy zgłaszaniu pożyczki od członka rodziny chciałam o coś spytać, pani obsługująca brzmiała na obrażoną że w ogóle pytam. Wręczyła mi formularz i szybko wytłumaczyła jak go uzupełnić. Gdy chciałam upewnić się, co wpisać w jedną z rubryk, potraktowała mnie jak uczennicę która nie rozumie poleceń nauczyciela .Zaczęła robić sobie podśmiechujki i podniesionym głosem (tak, by wszyscy inni obecni na sali słyszeli) upomniała mnie, że "przecież przed chwilą tłumaczyła mi to trzy razy" ( a tłumaczyła tylko raz i to bardzo szybko). Inna sprawa, że moje dane nie zostały zaktualizowane w systemie mimo zapewnień podczas poprzedniej wizyty że w systemie widnieją aktualne dane.
Rozumiem, że może być mało pracowników, dużo petentów, stare komputery itd. ale w większości firm pracownicy za takie postępowanie mogliby obawiać sie zwolnienia.

zobacz wątek
5 lat temu
~ja

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry