Odpowiadasz na:

dział reklamacji

Euro Styl i sam w sobie oraz jego pracownicy prezentują się bardzo dobrze do czasu zakupu mieszkania. Problemy zaczynają się od momentu odbioru mieszkania. Normą jest ignorowanie pytań klientów,... rozwiń

Euro Styl i sam w sobie oraz jego pracownicy prezentują się bardzo dobrze do czasu zakupu mieszkania. Problemy zaczynają się od momentu odbioru mieszkania. Normą jest ignorowanie pytań klientów, nieodpisywanie na maile. Można w nieskończoność czekać, aż ktoś z działu jakości i reklamacji zainteresuje się mailem i na niego odpisze. W dziale reklamacji notorycznie spotykałam się z niemiłą rozmową telefoniczną, pracownica jest roszczeniowa i przekrzykuje klienta, który dzwoni żeby uzyskać jakiekolwiek informacje o postępach prac w mieszkaniu. Pani ma wręcz pretensje, że człowiek ma czelność dzwonić i pytać o swoje mieszkanie - w końcu przestałam dzwonić (możliwe, że taki był cel pracowników). Nie mam zastrzeżeń co do jakości wykonania mieszkania - niedociągnięcia zdarzają się każdemu Deweloperowi, ale chodzi o sam proces rozpatrywania reklamacji. Informacje co do rozpatrzenia sprawy nie są przekazywane klientowi, klient nie wie czy ktoś już zaczął usuwać usterki w mieszkaniu, co lepsze nie wie nawet, czy te usterki w ogóle zostaną usunięte. Usterki są ignorowane, pracownicy działu reklamacji nie odpowiadają na zgłoszenia, nawet maile ponawiane 3-4 razy pozostają bez odpowiedzi.

zobacz wątek
5 lat temu
~Mieszkaniec Osiedla Futura Park

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry