Odpowiadasz na:

...ale wiesz co? Jest przykro ze wszystko tak wyslło. Lepiej by bylo mowic od poczatku ze bardzo mozliwe ze cene można zmienić...przynajmniej od lipcu/czercu....i mowić nawet czemu (np. twoja... rozwiń

...ale wiesz co? Jest przykro ze wszystko tak wyslło. Lepiej by bylo mowic od poczatku ze bardzo mozliwe ze cene można zmienić...przynajmniej od lipcu/czercu....i mowić nawet czemu (np. twoja historia).
Naprawde, lepiej by było mowić, bo pewnie wiedzieli tego!!
W połowe grudzien podpisaniu przy notariusza była tak blisko, ale tak blisko że już cieszcziłem sie ...ale anulowali 24h przed wszystko tego. Jeżeli tak traktuja potencjalnej klientow, co kiedy bedziemy klientow? To nie dobre. Zadne dbania z klienty.
Dopiero teraz bank mowia ze problem? Juz wybierali nowa firma w lipcu aby budowac II/III etap...z jaki "zgoda" jeżeli bank, w konca grudzien 2018/stycznu 2019 narzeka? Fajna historia.
Oprocz tego, mozliwy ze "wygraja" z burokracja ale naprawde, szczere nie wygrali z zaufania, emocje, traktowania ludzi.
Mało ludzi tego tutaj lub w inne sieci piszą. Ale jestem w kontaktow z kilka, i tak mowia, tak mysla, i tak reklamuja z znajomy.

Milego dnia i mam nadzieje ze sie widzimy w nasze osiedle na herbate.

zobacz wątek
1 rok temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry