Odpowiadasz na:

Serwis Dno

Serwis masakra. Poniżej dna. Samochód odbieram po wymianie przekładni kierowniczej w F30. Po wyjechaniu z serwisu po 50m widać już, że kierownica nie jest ustawiona prosto tylko przechylona w lewo.... rozwiń

Serwis masakra. Poniżej dna. Samochód odbieram po wymianie przekładni kierowniczej w F30. Po wyjechaniu z serwisu po 50m widać już, że kierownica nie jest ustawiona prosto tylko przechylona w lewo. Wracam i zgłaszam problem po czym wsiada konsultant i jak się okazuje nagle jest już trzecią osobą która nie widzi problemu i wszystko jest ok. BMW w takiej sytuacji ... "Nic nie możemy zrobić". Po małej kłótni jest termin na poprawę. 3 razy poprawiana zbieżność i dalej to samo - kierownica przechylona w lewo. Podziękowałem za taki serwis, bo czas który już tam straciłem jest więcej wart niż koszt ustawienia zbieżności w profesjonalnej firmie. Żadnego przepraszam, ani nic. Krzywe miny, bo człowiek chce odebrać samochód w należnym poprawnym stanie. Na pomoc kierownika też nie ma co liczyć, a dyrektor serwisu nie istnieje przynajmniej dla klientów. Jeżeli naprawy serwisowe BMW, to nie tutaj...

zobacz wątek
5 lat temu
~Adrian

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry