Odpowiadasz na:

Usługi serwisowe

Obsługa klienta jak i jakość wykonywanych prac poniżej oczekiwań. Pierwsza wizyta- uszkodzony uchwyt do tabletu, postanowiłem dać im szansę, każdemu może się zdarzyć natomiast po okresie... rozwiń

Obsługa klienta jak i jakość wykonywanych prac poniżej oczekiwań. Pierwsza wizyta- uszkodzony uchwyt do tabletu, postanowiłem dać im szansę, każdemu może się zdarzyć natomiast po okresie korzystania 3.5 roku w tym serwisie stwierdzam że był to BŁĄD.
Obecnie byłem na wymianie świec- auto oddane po serwisie nie działało tak jak powinno, musiałem stawić się drugi raz, mechanik stwierdził że podczas demontażu uszkodził izolator- zdarza się...trzeba się przyznać i przyjąć to na klatę...
prosiłem firmę Konocar o rekompensatę w związku z ich błędem- zero pozytywnej odpowiedzi, obecnie serwis twierdzi że izolator został uszkodzony w wyniku eksploatacji!
W sposób jak firma potraktowała mnie jest poniżej oczekiwań, nawet słowa przepraszam nie było w momencie kiedy odzyskałem pojazd!
Zdecydowanie nie polecam!

zobacz wątek
4 lata temu
~AndrzejL

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry