Odpowiadasz na:

Przeprawa w kwestii odbioru filmu

Cóż można napisać o firmie photoyoung...
Co do współpracy z Mateuszem, który wykonywał nam zdjęcia w plenerze nie mam zastrzeżeń.
Natomiast jeżeli chodzi o filmowanie i osobę Pana... rozwiń

Cóż można napisać o firmie photoyoung...
Co do współpracy z Mateuszem, który wykonywał nam zdjęcia w plenerze nie mam zastrzeżeń.
Natomiast jeżeli chodzi o filmowanie i osobę Pana Karola to temat rzeka.
Do momentu podpisania umowy jest wszystko ok, w dniu wesela pięknie. Pan Karol jest bardzo sympatyczny, profesjonalnie pracował w trakcie imprezy. Jeżeli chodzi o sam materiał jest on zadowalający, ujęcia z drona, teledysk aczkolwiek cena jest za wysoka do jakości usługi.
Schody zaczynają się w momencie próby odebrania swojego materiału.
Generalnie kontaktu telefonicznego nie ma, zostaje kontakt SMS lub messenger fb, odpisywanie czasami od ręki, czasami po kilku dniach, wieczne wymówki dlaczego filmu jeszcze nie ma: praca , wolny internet, wyjazd w góry, wspinaczka, serwer, który padł, odzyskiwanie materiału- wszystko łącznie z odwracaniem "kota ogonem "...
Gotowy materiał po poprawkach z teledyskiem ostatecznie został wysłany do nas po ponad 9 miesiącach od dnia ślubu. Po drodze po 7 msc uzyskaliśmy pierwotny film.
Osobiście odradzam usługi Karola ze względu na nerwy i czas odbioru filmu.

zobacz wątek
4 lata temu
~Ewelina

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry