Odpowiadasz na:

dno wodorosty i 100M MUŁU

Przesyłka gabarytowa-paletowa. Koszt 200zł. Zmieniliśmy datę na taką, żeby dać radę odebrać (wzięliśmy specjalnie wolne w pracy). Dotąd ok. Dzień odbioru i mail o 11.15 że kurier dostarczy między... rozwiń

Przesyłka gabarytowa-paletowa. Koszt 200zł. Zmieniliśmy datę na taką, żeby dać radę odebrać (wzięliśmy specjalnie wolne w pracy). Dotąd ok. Dzień odbioru i mail o 11.15 że kurier dostarczy między 12.30-13.30. O 11.26 w systemi śledzenia widzę status "umówiony inny termin odbioru" i "magazynowanie przesyłki". Nikt nic z nami nie umawiał. Czekamy. W końcu telefon na infolinię i dowiaduję się, że dziś nie będzie doręczenia, bo nie mają serwisu. A przepraszam bardzo, czy ktoś mnie raczył o tym powiadomić, ktoś coś ze mną ustalał czy będzie mi pasować dzień następny?! Co mnie jako klienta obchodzi, że wy nie macie serwisu i co to w ogóle oznacza?!! Będzie dostarczona jutro. To jutro sobie całą paletę wypakujecie z samochodu pod adresem, po czym grzecznie spakujecie do samochodu i odwieziecie z powrotem do producenta.

Dzięki waszej niekompetencji producent nie zarobi i straci klienta a wy będziecie się bujać z ciężką 2t paletą na drugi koniec Polski.

Omijać z daleka.

zobacz wątek
4 lata temu
~Marcin Gawin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry