Odpowiadasz na:

Słabe podejście do klienta

Chodziłam z synem na kurs wakacyjny dla niemowląt. Bardzo pozytywnie oceniam panie instruktorki i warunki panujące na basenie. Jeśli chodzi o organizację zajęć, szkoła zrobiła na mnie bardzo... rozwiń

Chodziłam z synem na kurs wakacyjny dla niemowląt. Bardzo pozytywnie oceniam panie instruktorki i warunki panujące na basenie. Jeśli chodzi o organizację zajęć, szkoła zrobiła na mnie bardzo negatywne wrażenie. Po kursie lipcowym pani instruktor zachęcała do zapisania się na sierpień na kurs, który miał być kontynuacją tego, co robiliśmy w lipcu. W sierpniu okazało się, że przyszliśmy znowu na kurs od podstaw - część osób była z lipca, część zupełnie nowa. Powtarzaliśmy kurs od podstaw. Na zapisy na wrzesień ustalono jeden dzień - był formularz, gdzie należało wybrać grupę podstawową i się na nią zapisać. Następnego dnia formularz już się nie odpalał. Rozumiem, że wszystkie miejsca rozeszły się od razu. ALE: Napisałam wiadomość bezpośrednią, na którą nie dostałam odpowiedzi. Po jakimś czasie zadzwoniłam i okazało się, że syn jest w grupie rezerwowej - i nikt nawet nie raczył mnie o tym poinformować. Poza tym jestem zażenowana faktem, że mieliśmy się znowu zapisywać na kurs od zera, podczas gdy uczestniczyliśmy w nim już dwa razy (w lipcu i sierpniu).
Totalny brak szacunku do klienta i jego czasu. Na pewno już tam nie wrócimy na żadne zajęcia.

zobacz wątek
4 lata temu
~Ania

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry