Odpowiadasz na:

Ostrzeżenie dla Klientów Agata Meble (I)

Szanowny Kliencie!
Piszę do Ciebie z ostrzeżeniem przed zakupami i kontaktem z salonem Agata Meble w Gdańsku i sposobem rozpatrywania reklamacji.
W połowie września br. dokonałem zakupu... rozwiń

Szanowny Kliencie!
Piszę do Ciebie z ostrzeżeniem przed zakupami i kontaktem z salonem Agata Meble w Gdańsku i sposobem rozpatrywania reklamacji.
W połowie września br. dokonałem zakupu dwóch sof za cenę blisko 2 400 zł. Po przywiezieniu i rozpakowaniu okazało się, że jedna z nich jest uszkodzona (połamana szuflada!). Na miejscu spisano reklamację z prośbą o wymianę na nową, bez uszkodzeń.
Po dwóch tygodniach otrzymałem odpowiedź, że moje "roszczenia dotyczące wymiany towaru na nowy zostały odrzucone, a reklamacja będzie realizowana poprzez usunięcie wady" (jak się dowiedziałem się w biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów, niestety w pierwszej kolejności sprzedawca ma prawo do usunięcia wady, jeżeli jest to tańszym kosztem niż wymiana towaru na nowy). W rozmowie bezpośredniej w dziale reklamacji poinformowano mnie, że usunięcie wady będzie zrealizowane poprzez zamontowanie nowej szuflady i dostarczenie naprawionej sofy pod wskazany adres. Jednocześnie poinformowano mnie, że mogę złożyć odwołanie od takiego załatwienia reklamacji, jednak w praktyce będzie wiązało się to z tym, że mogę stracić i sofę i nie odzyskać za nią pieniędzy.
(ciąg dalszy w cz. II)

zobacz wątek
4 lata temu
~Wzbużony i bezsilny klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry