Odpowiadasz na:

Joanna - opinia

Klient dla firmy, a nie firma dla klienta. Czekamy od dwóch miesięcy na kogoś kto spisze protokół reklamacyjny, na kogoś kto nam poprawi źle zamontowane szuflady, na półki które miały być, ale... rozwiń

Klient dla firmy, a nie firma dla klienta. Czekamy od dwóch miesięcy na kogoś kto spisze protokół reklamacyjny, na kogoś kto nam poprawi źle zamontowane szuflady, na półki które miały być, ale kto
ktoś o nich zapomiał. Zniszczona podłoga podaczas montażu zabudowy, źle wykonane pomiary wnęki przez co trzeba było skuć fragment ściany żeby szafa się zmieściła i wiele innych niedociągnięć. Nie wiem skąd takie dobre opinie o firmie, czy sami sobie je wystawiają czy po prostu tylko tak wyjątkowo nas olewają.

zobacz wątek
4 lata temu
~Joanna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry